måndag 29 juli 2013

Rivning och målning!

Idag när jag kom hem från jobbet fick jag en smärre chock då hela farstukvisten var borta!
Jäklar vad Fredrik har jobbat på idag!
Ser ut som att mindre tornado har gått fram då det ligger bräder,staket och diverse annat i små högar ute på gården. Bara att fara på tippen och kasta!

Jag ville inte vara sämre så jag tog fram en målarburk och satte igång och målade dörrar och pallar.
Glömde självklart att ta en före bild på både farstukvisten och det jag målade. Så det får bli lite uppdateringar om själva bygget istället.

Ska bli riktigt spännande att se om det har kommit nåt på plats när jag kommer hem imorgon efter jobbet.
Själv så ska jag fortsätta måla imorgon på en grej som ska få en plats på den kommande "verandan", men vad det är får ni se imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar