tisdag 30 juli 2013

Serum Drops

I paketet från kicks fanns även ett serum till håret som jag beställde.
Har aldrig haft något sånt förut så jag tänkte att det kunde vara roligt att testa.
Valet hamnade på Toni & Guy´s Serum Drops.
Den ska förebygga frissigt hår och ge en finish med hög glans.
Jag har inte så jätte frissigt hår men det lilla jag har hjälpte det verkligen emot. och håret blir jätte mjukt, verkligen en glanskänsla! 
Och det räcker med tre droppar (nån fler droppar om man har lite tjockare hår,jag har rätt tunt) som man droppar mellan handflatorna.
Gäller dock att komma ihåg att endast ha det i längderna och topparna, inte i hårbotten! 

Ett annat plus är att den luktar riktigt gott och att det är ett bra pris på den, 140 kronor för 30 ml. Och 30 ml kommer räcka länge eftersom man inte behöver ha så mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar