söndag 28 juli 2013

Söndag 28/7

Vart lite shopping idag på Birsta.
Vart mest kläder till Nova, inget ovanligt där va?
Hittade dock det mesta på rean som är hos Kappahl just nu. Så skynda dit då dom även har 3 betala för 2!
Vart ett linne,blus och en underbar jumpsuit från Newbie som jag länge velat köpa men den har inte funnits i Novas storlek men nu så hittade jag äntligen och ett stort plus var ju att dom hade sänkt priset på den =)
Vart även ett 4-pack med trosor åt lilla damen.
Sen så hittade jag ett par fräna byxor åt henne på Lindex och där vart det även tre par trosor åt mig själv som var riktigt fräna!

Och eftersom Nova har lite dåligt med leksaker hos farmor och farfar så köpte jag ett ritblock och kritor som hon kan ha där =)

När vi kom upp till Ljungaverk så mötte vi upp Fredriks föräldrar på Söta Synden för att äta lite glass och jag kan verkligen rekommendera alla som gillar glass att åka dit! Dom hade verkligen massa olika smaker och tillbehör och det bästa av allt är att dom har bra priser där (inte precis som charm som tar 25 kr för EN kula) men glöm inte att ta ut kontanter då dom inte tar kort där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar