måndag 5 augusti 2013

Ny Klocka!

Hade ju tittat ut en grej som jag önskade mig i födelsedagspresent av Fredrik.
Men jag fick den av mamma istället. Nämligen en klocka. Tack så mycket mamma!

Älskar verkligen Jet Set klockorna. Dom har många fräsiga färger och många neutrala.

Fick en blå av Fredrik i födelsedagspresent för 2 år sedan som jag har använt flitigt. Inte så mycket under tiden jag har varit mammaledig men när jag jobbar är det ett måste och jag tycker även att en snygg klocka kan räcka som accessoar.

Var halva priset på klockan så den gick loss på ca: 700 kronor.
Och den är sååå snygg! Och mycket större urtavla än den gamla klockan.
Men eftersom jag tycker denna klocka passar sig bättre med "civila" kläder så använder jag den gamla som jobbklocka.





Min gamla blåa kändes inte så stor längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar