fredag 30 augusti 2013

Fredag morgon!

Oj så trött jag är..Nova ville kliva upp kvart i sex imorse och det gick inte att få henne att somna om så det var bara att kliva upp.
Så jag vet en dam som kommer vara väldigt trött vid lunch tid idag på dagis.

Ja, vad står på schemat idag då?
Ja självklart dagis lämningen.
Efter det åker jag upp på tippen och hämtar lite nycklar eftersom jag ska jobba där nästa vecka.
Sen blir det vidare ut till Birsta för att köpa en födelsedagspresent.
Funderar även på att göra en snabbvisit på Boom, var så himla längesen jag var där nu. Får se om jag hittar nå blockljus där i rätt färg. Är nämligen dags att göra höst i vardagsrummet. Enda fördelen med hösten är att man kan börja tända ljus och mysa med plädar i soffan =)

Ha en trevlig dag allihopa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar