måndag 19 augusti 2013

Måndag kväll!

Idag så stannade bara jag och Fredrik en liten stund på dagis.
Vi sa Hej då till Nova och åkte och handlade.

När vi kom tillbaka till dagis så låg lilla hjärtat och sov så sött.
Hade inte varit något problem alls att lägga henne, Skönt! 
Jag var lite orolig över just den delen då Nova alltid har sovit i vagn. 
Men det hade inte varit några problem att somna på en madrass =)

Känns skönt både för mig och Fredrik att det går så bra för Nova på dagis och hon får så mycket beröm =)

Imorgon ska vi lämna henne direkt. Och det kommer nog inte att vara något problem.

Nu på eftermiddagen/kvällen var vi bort till grannarna på kullen för att planera lite inför lördagen då det blir kräftskiva för mig, Therese och barnen(inte dom små dock) och surströmming för herrarna. Även jag äter surströmming men skippade det denna gång.

Så nu ska jag bläddra bland recepten för att hitta nån bra dessert =)

God Kväll Gott Folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar