måndag 25 november 2013

Söndags listan på en måndag!

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus!
Tycker du om kinamat? Japp!
Tycker du om kaffe? Japp men bara om det är mjölk i!
Vad dricker du till frukost? Vatten lr mjölk!
Sover du på någon särskild sida? Sover alltid på mage!
Kan du spela poker? Nej!
Tycker du om att mysa? Ja!
Är du en beroendemännsika? Förstår inte vad som menas, men alla är vi beroende av något!
Känner du någon med samma födelsedag som dig? Nej, det närmsta är att Therese fyller år dagen efter mig! =)
Vill du ha barn? Ja, gärna en till =)
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska och finska!
Har du någonsin åkt ambulans? Nej!
Föredrar du havet eller pool? Havet!
Vad spenderar du helst pengar på? Nova, heminredning...ja det mesta!
Äger du dyra smycken? Ja några, men dom har jag fått. Gillar inte att köpa dyra smycken!
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tandborsten!
Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr på vänstra långfingret som jag kallar för kärleksärret, skulle laga mat och det är alltid Fredrik som får skära löken då det bara är han som äter det och det svider så mkt i mina ögon när jag skär lök. Men en dag hann han inte komma hem från jobbet och skära löken så då fick jag göra det motvilligt och så klart skar jag mig i fingret riktigt djupt!
Vad har du för ringsignal på mobilen? Nån original låt som fanns i mobilen
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja. mamma har sparat lite och sen har jag kvar mina första skor =)
Flirtar du mycket? Tror inte det!
Vart togs din profilbild till din blogg? I Bilen!
Kan du byta olja på din bil? Ja det kan ja, men gör de inte!
Har du fått fortkörningsböter? Aldrig!
Vilken var den senaste boken du läste? 50 shades trilogin!
Läser du dagstidningen? Ja, men inte varje dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar