måndag 23 december 2013

Trötter...

Nova väckte mig kvart över två inatt...och hon blev som vanligt då jag försökte lägga henne igen..man gallskriker och säger nej!
Detta beteende håller på att göra mig galen!
Men då vart ju jag tjurig och tänkte jaja,,vill du kliva upp nu så ska du få göra det.
Jag sätter henne i soffan och då vill hon ha välling, fixar det men då ska hon inte ha något utan lägger sig ner i soffan och somnar!
Jaha?! Då var det bara att lägga sig snett över soffan i en väldigt obekväm ställning för att vara säker på att hon inte ska kunna ramla ur och sen försöka somna själv.

Och där sov vi till sju. Men jag är ändå super trött och kroppen känns öm som tusan, har säkert legat och halvspänt mig för att själv inte ramla ur soffan.

Inte alls en bra start dag på dan före doppardan!

Men det kan ju bara bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar