onsdag 1 januari 2014

Gott Nytt År!

Ja nu är du här!
2014!
Nyårsafton spenderades hos grannarna på kullen där det bjöds på tre rätters!
Maten var hur god som helst!
Jag bara älskar Therese's potatisgratäng!
Och efterrätten var ju gudomlig! Måste bara ha receptet!
Nova höll ut till strax före nio sen började hon bli trött och ville sova.

Men vi sköt några raketer några timmar innan tolvslaget för att minstingarna skulle få se.
Nova vart rädd och vill gå in så vi stod inne och tittade och då gick det mycket bättre =)

Tack så mkt till våra fina grannar för en trevlig kväll!  =)

Väl hemma så var Nova i säng till halv tio och jag hann spela treans bingo (bingolotto).
Jag var ganska så seg och trött så jag låg och halvsov på soffan medan Fredrik var uppe hos mina föräldrar som hade besök av min moster och karl.

Men jag gick ut för att se när Fredrik brände av en massa raketer på tolvslaget.
Sen vart det sängen och jag somnade på en grisblink =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar