onsdag 5 februari 2014

Hårinpackning!

När jag gjorde en storbeställning från kicks för några månader sen så köpte jag en hårinpackning.
Och nu är den slut så det får bli en liten recension =)

Hårinpackningen är från märket Aussie och kostar 139 kr för 250 ml.

Var en jätte smart förpackning men är lite svårt att förklara i text men den har inget lock, kan låta ofräscht men icke!

Kommer inte ihåg exakt när jag köpte den men det är några månader sen så den har räckt väldigt länge eftersom jag bara gör en hårinpackning varannan vecka.
Enligt beskrivningen ska det räcka med att ha inpackningen i håret i tre minuter men jag har låtit den vara i längre.
Och håret blir verkligen jätte mjukt och glansigt. Och den luktar gott, vilket jag alltid tycker är viktigt!
Rekommenderas starkt!
4/5 får den av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar