torsdag 20 februari 2014

Utebus med Grannarna på kullen!

Jag och Nova klädde på oss ytterkläderna och gick ut strax innan tio och åkte pulka upp och ner för en backe så jag trodde jag skulle få en infarkt sen så satt vi med spade och hink ett tag.
Men så plingade det till i mobilen och meddelandet visade att grannarna var på väg så vi gick och mötte upp dom.
Men eftersom Nova vaknade 04.50 imorse och hade redan varit ute en stund så vart hon less fort så det var bara att byta pulka, spade och hink mot barnvagn,tutte och snutte.
Så jag hade en sovande unge under praktiskt taget hela playdaten men det var ju ganska så väntat ändå =P
Men då kunde man ju passa på att surra en massa skit och gnälla av sig lite med Therese, sånt som man bara måste få göra =)
Nova vaknade precis då vi skulle gå in och vart rosenrasande då hon var tvungen att kliva ur vagnen.
Så jag hade en liten dam som vägrade att ta av sig kläderna. .så i en kvart stod Nova och visade sitt missnöje genom att prata,skrika,gråta och tappa tutten.. men efter det var man hur glad som helst =)
Dom är för underbar dom små =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar