onsdag 19 mars 2014

Hej!

Nu var det några dagar sen..har haft både fullt upp och ingen lust att blogga.
Sen så har min telefon jävlats bra den sista tiden!
Så har jag varit "seg" på att svara på sms, telefon och meddelanden på fb beror det på det.

Ja var har hänt då?
Ja i förrgår när hela familjen busade i soffan råkade Nova skalla mig rakt på näsan! Träffade så precis att tårarna sprutade på en gång okontrollerat!
Satan va ont det gjorde!
Och sen började jag blöda näsblod.. och omtänksam som Nova är hämtade hon en handduk och sa åt mig att jag skulle snyta mig.  Sötfia!  Snöt mig dock i vanligt papper...kändes bättre de =P

Igår var Nova på ett jävla humör!  Vet inte om det är nån sjukdom på gång lr inte..hoppas verkligen inte det då jag ska prova på att jobba lite extra imorgon på ett helt nytt ställe och något jag aldrig har prövat tidigare..men att prova gör ju inget. Dug ja int till de så är det väl så.

Idag ska jag upp på tippen för att slänga lite skräp och prata med min samordnare om lite angående jobb..

Ja men då vart det en liten uppdatering då! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar