torsdag 13 mars 2014

Ikea frulle..again!

Ja igår var det dags för ännu en frukost på Ikea =)
Fast igår var sällskapet min gamla klasskamrat från Transport..the one and only Emelie och lilla Ossian så klart =)

Sjukt ändå hur gott det är med Ikea frukost!
Tog bara "kallt" denna gång som fil och macka och kokta ägg.
Vart nästan sådär äckligt mätt!

Vart ju självklart en tur inne på Birsta City efteråt.
Vart inte så mycket handling.
Lite smått och gott på Body Shop.
Lite komplettering till påsk pysslet på Panduro.
Födelsedagspresenter och lite kläder till Nova inne på Lindex.
Tröja åt mig själv inne på Rocks.

Hittade även en väska som jag vart lite kär i!
Men den ska nog Fredde få köpa åt mig som försenad alla hjärtansdag present =P

Men nu har det shoppats nog för den här veckan! Tror jag! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar