onsdag 16 april 2014

Godmorgon!

Trots en sen nattning vart det tidig morgon här ute i Hamre.
Känner mig dock väldigt utvilad =)

Igår upptäckte jag en sak på kalendern som hänger på Novas avdelning att det var påskmaskerad för dom som vill.
I höstas var det sagomaskerad och det upptäckte jag för sent så Nova fick gå i sina "vanliga" kläder så idag vill jag ju självklart lämna en liten påskkärring på dagis.
Men då har vi det stora problemet att jag har absolut inget i klädväg som ens påminner lite om en påskkärring =/
Så vi får nöja oss med en liten sminkning istället =)
Bättre än inget alls får jag tycka.

Igår var Nova återigen utan blöja hela dagen, även när vi var bort till grannarna kullen =)
Inte en enda olycka hände =)
Mammas stora duktiga tjej =)

Idag blir det som sagt dagis för Nova.
För mig blir det städning, ringa samtal om sommarjobb, bli skjutsad in till stan för att hämta hem Fredde bil, hämta Nova på dagis och sedan fara och hämta mamma på jobbet.
Blir mycket farande hit och dit idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar