söndag 4 maj 2014

Mycket nu!

Många födelsedagsbarn i Maj!

Har fixat presenter till två av dom.
Nu är det bara resten kvar, och just det! Det är ju morsdag också!

Och Fredde har inte fixat present till sin mamma sen vi vart i lag, typ.
Brukar falla på mig.
Min mamma är "fixat" då hon sa rätt ut vad hon ville ha.
En Kärcher fönstertvätt, inte precis en gullig mugg det står mamma på precis =P Men bättre att hon får något hon har användning för istället.

Har mina funderingar på om vi ska köpa en ny digital kamera åt Freddes mamma då hennes knappt går att använda längre. Ja vi får se.

Sen så fyller Freddes pappa år snart också. Och där lägger jag mig inte i alls! 
Är alltid svårare att köpa något till karlar!

Sen så fyller ju min sambo år på självaste morsdag! Dubbelfirande den dagen!

Till Fredde får det bli lite gott och blandat, han har smygit in lite saker från sin "önskelista" lite här och där i dom vardagliga konversationerna så jag har lite att gå på =)

Men sen så är ju tyvärr Fredde typ helt värdelös på att köpa presenter till mig, eller nja...det lät elakt! Han har inte så bra fantasi och han "lyssnar" inte eller så fattar han helt enkelt inte när jag pikar han om saker jag vill ha, men jag älskar han lika mycket ändå =)

Så jag gör det enkelt för mig.
Jag får pengar av han och så köper jag något jag vill ha! Smidigt och enkelt! 
Alla är nöjda och glada =)  

Nä, kanske lika bra att surfa vidare på nätet efter presenter! Och sen sova, för jag ska jobba imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar