fredag 27 juni 2014

Fredag!

Ja men go kväll!

Nu är ännu en arbetsvecka över!
Ska bli riktigt skönt med helg.

Just nu använder jag mina nya hörlurar!

 Japp, jag köpte mig ett par!
Beställde dom för säkert 2 veckor sedan och sedan dess har dom legat i sin kartong.
Men nu här på kvällskvisten när jag skulle fortsätta att måla insidan av ytterdörren ville ja ha lite musik i öronen så då fick dom lämna sin fina kartong.
Och jag är super nöjd med dom.
Dom väger nästan inget och är supersköna! Och det "läker" inte ut så himla mycket ljud heller.
Så dom får 5 av 5 från mig alla fall =)

Har även äntligen tittat på första avsnittet av sista säsongen av True Blood!
Tog bara fem dagar innan jag fick ork till det!
Avsnittet var helt ok faktiskt.



Men nu börjat tröttheten att smyga sig på mig så det blir till att tvätta av sig och försöka bekämpa en jäkla finne som jag har fått som är gigantisk!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar