torsdag 14 februari 2013

Fotobok och mobilskal!

Som jag har skrivit i ett tidigare inlägg så fick jag ju ett presentkort utav Libero att beställa en fotobok och endast betala frakten (49kr) och den kom i förrgår! =)
Vart jätte nöjd! Verkligen värd 49 kronor!

Men det var inget man gjorde på 5 minuter precis, tog sin tid att leta fram bilderna jag ville ha med och sedan var det detta med layouter..men det var verkligen värt det! 
Fick ju bli som rubriken lyder på boken, Mitt första år. Bilder från den dagen hon föddes fram till 1-års kalaset =)
Men en fotobok är verkligen att rekommendera om man är som jag, dålig på det där med scrapbooking..



Dagen efter jag beställt fotoboken fick jag ett erbjudande av dom jag beställde från att man fick 30% rabatt på mobilskal! Och det nappade jag på direkten då jag har tänkt köpt ett mobilskal rätt länge, och det är ju bra mycket roligare och personligare med ett skal med foto på =)

Tadaaa! Resultatet!



Jag vart riktigt nöjd! =)
Tror det vart strax över 200 kronor med frakten inräknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar