tisdag 3 juni 2014

Go kväll tisdag!

Idag var det ju playdate med grannarna på kullen =)

Vi vart inte där så himla länge då alla barn började vart trötta =P
Nova säger ju till oftast nu när hon vill sova så det var bara ner med henne i vagnen och gå hem.
Var lite orolig att hon skulle kissa på sig när hon sov då hon inte ville ha blöja men lilla damen  var så torr så då hon vaknade =)

Vi har till största delen varit ute idag och pysslat.
Vattnat blommor,hängt tvätt, blåst bubblor, skrubbat mattor,åkt rutschkana och planerat in lite inför mini semestern =)

Sen efter Nova gick och la sig har jag plattat håret, vilket inte händer ofta!
Åh shit va långt hår man får helt plötsligt!
Och jag plattade igenom hela håret supernoga redan ikväll så jag slipper det imorgon.
Så imorgon när jag är trött och inte har lika mycket tid så behöver jag bara gå igenom håret en snabbis med tången =)
Gäller att tänka till ibland!

Men nu är det dags att sova!
Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar