onsdag 30 juli 2014

Lite nytt i badrumsskåpet!

Gjorde en riktig stor beställning på Kicks förra veckan.
Mycket som skulle fyllas på.
Det mesta är sånt som jag alltid köper men en del nya grejer vart det.
Ja, eller nya och nya. Samma produkter fast andra märken.


Mina rengöringsprodukter som jag har på morgonen, den gröna har jag även på kvällen. Allt från Clarins, så klart!


Niveas rengörings wipes, har alltid sådana i en låda i vardagsrummet om det skulle vara så att jag skulle bli så super duper trött att jag bara inte pallar med att gå till badrummet och göra rent ansiktet (tar sin tid). Då är det smidigt och enkelt att rycka fram några wipes och torka bort det allra värsta sminket =) Passar även skit bra när man kommer hem efter en festkväll =P

Lumene puder. Är ett transperant puder. Har Clarins nu som tyvärr börjar ta slut. Är så sjukt nöjd med den men den verkar inte finnas längre?!
Så jag fick testa ett annat. Har dock inte provat det än.

Hawaiian Tropic after sun. Var liksom ett måste att ha hemma nu efter att jag brände sönder benen!!

Mascara, samma som vanligt =)

Lóreals eye make up remover. Körde alltid på Niveas förut. Men efter ha använt Lóreals nu i några dagar säger jag bara så här -" Nivea, never again!"

CC cream, alltid bra att ha två =)

och porplåster! Ja alltså för porer.

Fick även med en massa parfymprover, krämer och annat dylikt.
Bland annat detta:



Känner mig nöjd att jag har fått upp ett inlägg!
Har ju bloggat super dåligt den sista tiden men nu har jag massa blogg ideér så håll ut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar