måndag 27 april 2015

Är så stolt över mig själv!

Jag är så nöjd, glad och stolt så jag vet inte vad!

Ikväll hade jag 30 minuter på mig att sticka ut och träna.
Och det vart en tur på 3 km och 2 av dom joggade jag utan att stanna!
Har väl typ aldrig hänt i mitt liv tror jag.
När det började kännas lite jobbigt så tvingade jag mig helt enkelt och det är de som behövs ibland. För oftast orkar vi mer än vi tror.
Och efter att jag tvingat mig igenom det där jobbiga gick det så himla lätt sen.
Andningen funkade benen skötte sig praktiskt taget själva. Jag gjorde till och med en Rocky när jag kom hem 😂

Och jag sket för första gången om nån såg mig.
Jag tänkte att dom ser mig nu får tycka vad dom vill, jag är ju ute och rör på fläsket alla fall 😀

Och att jag fick en massa beröm av min man gjorde det hela mycket bättre 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar