tisdag 6 oktober 2015

Hem i brevlådan.

Det damp ner ett paketfrån kicks idag i brevlådan.
Var inte mycket i det. Hela 3 produkter och självklart 3 prover.
Ända sedan man kunde välja mellan att bli överraskad eller välja prover själv så väljer jag alltid själv.

 Det fick bli en primer från Isadora.
En bronzer, också den från Isadora. Isadora har blivit en ny stor favorit här hemma faktiskt.
och en dag krämfrån Lumene.

Har bytt ut all min hudvård från Clarins till Lumene.
Så min hud "bråkar" lite just nu med lite finnar och lite mer flammig än vanligt. Men det är helt naturligt när man byter hudvård.
Jag kommer ihåg för typ 10 år sedan så tyckte jag att jag fick väldigt mycket finnar så då bytte jag och fick mera finnar så då bytte jag igen och vad tror ni hände? Jo mera finnar. Jag tror jag bytte fyra gånger på en månad tills en tjej på Kicks sa åt mig att det är helt naturligt när man byter hudvård och att det kan ta upp till en månad innan huden vant sig.

Hade ju även 3 prover och två av dom var foundations.
Provade en idag...den var faktiskt från Isadora men jag gillade den inte alls.
Den är vattenbaserad och borde därför passa mig med oljig hud, men nä...
Vill ha en riktigt täckande foundation och jag tyckte den inte gjorde sitt jobb på mig.
Hydralight water -based Matte make up hette den.
Skulle gärna vilja prova deras Nude men vi får se.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar