onsdag 7 oktober 2015

Sjukhusbesök och dagis besök idag.

Som rubriken lyder var vi till ortopeden idag igen.
Förra veckan vi var det gick det inge bra hos doktorn men kanon på röntgen.

Fick en super trevlig läkare idag (snygg var han också, haha) som var super duktig med Nova så idag var det absolut inga tårar.
Han tyckte allt såg bra ut då hon kunde röra på handen och fingrarna. 
Efter att vi fått höra olika hur länge hon ska ha gipset fick vi idag svaret och det är tre veckor och på söndag har hon haft det i två så tiden går verkligen fort, vilket är jättebra.

Vi fick även se röntgenplåtarna för första gången vilket vi alla tre tyckte var intressant =)
Efter det ville Nova äta hamburgare och självklart fick hon det.
Sedan så åkte Fredde på jobbet och jag och Nova åkte till dagis och hälsade på vilket gick jättebra. 
Imorgon är det fotografering på dagis och det ser nog jag mest framemot =P
Är dock lite bökigt med kläder nu med gipset.
Jag hade ju liksom köpt kläder till fotograferingen och nu vet jag inte riktigt om jag kommer få på henne tröjan.

Men jag ger ju inte upp i första taget utan jag har slängt tröjan i tvättmaskinen och när den gått färdigt tar jag tröjan och ska försöka dra (kommer inte dra..slita är nog det rätta ordet) i den vänstra tröjärmen så att den blir lite vidare. Men det återstår att se.

Sen var vi på ica och tog ut paket så nu har alla grejer för Halloween kommit.
Dekorationerna kommer ju tyvärr inte vara så mycket då det är det som kostar pengar så det får vi samla på oss genom åren =)

har gjort en test sminkning för att friska upp minnet lite så bild kommer på det sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar