tisdag 15 december 2015

Hejsan hoppsan..

Längtar verkligen till att jag ska börja mitt nya jobb i mars för då kommer jag ha mer tid till bloggen.
Började ju bra den här gången igen men sen så ballade det ur. 
Är bara så att jag hinner inte riktigt med då jag jobbar då det är lååånga dagar och när jag väl kommer hem är det mycket annat som ska hinnas med.
Och jag vill verkligen ta "fina" kirt till bloggen men det kräver tid vilket jag inte alltid har...men jag har ommit på en plan nu så det ska kunna bli lättare och så jag får upp minst ett blogginlägg om dagen.

Men nog om det.
I helgen var det ju 3:e advent och det firades med pepparkakshusbygge,klä granarna och adventfrukost =)


 Kort på pepparkakshuset kommer senare =)

Vi var även ut på en skogspromenad och hämtade lite granris..eller rättare sagt så högg vi ner två små granar och släpade hem, och lugn i bussen dom stod på våran mark =P
Tanken var att jag skulle hinna göra en bock med granriset men hann inte så jag hoppas på att jag hinner göra det till helgen =)

Min moster och hennes sambo kom också förbi och hälsade på och lämnade av lite julklappar.

men nu så hinner jag inte mera just nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar