torsdag 17 december 2015

Highlighter Kärlek!

Förra veckan satt jag vid datorn och julklappssurfade då jag hittade denna skönhet...

 En highlighter palett från Sleek och ärligt talat så köpte jag den typ för att förpackningen var så snygg! 

Men det var så fina highlighters också, lite toooo die for!
Min favorit är den längs upp till vänster vilket chockade mig då det är en cremè highlighter men den är riktigt fin på. Men borsten till var värdelös men det brukar ju oftast borstarna som följer med vara...


 Love it, love it!
Köpte faktiskt två men den ena ska jag ge bort i julklapp.
Men snacka om matriell lycka...
Men jag är en lite sucker när det gäller guldförpackning på smink, det får genast en lite mer lyxigare känsla.

Ni hittar den här!
Ni kommer bli förvånad över hur billig den är =)  

skrev highlighter många gånger i detta inlägg, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar