söndag 14 februari 2016

Fredag den 12 och lördagen 13 februari

I fredags var hela familjen lediga så vi åkte in till Birsta då jag behövde gå på Ikea och köpa lite fotoramar då jag har några prints här hemma som jag köpe i sommras så jag tyckte det var på tiden att dom skulle få komma upp.
Och sen har jag äntligen fått fingrarna ur och beställt dagis korten på Nova så jag behövde en ram till det, men typiskt nog så säljer dom inte ramen som jag har haft tidigare längre men jag hittade en som liknande hyffsat alla fall.
Och så köpte jag en stoooor ram då jag beställde en print till Fredde i alla <3 dag present.

Efter att vi var klar på Ikea gick vi in på Birsta City och käkade.
Nån större handling  vart det inte där inne då jag bara köpte ett grattiskort till min brors sambo.

Sen så sprang Fredde in på boa och köpte flaska vin som vi skulle ha till räkorna som vi skulle mumsa på senare under kvällen.

Lördagen spenderades mest ute då det var snöskottning på schemat och en massa bus i snön.
På eftermiddagen åkte jag,Nova,mamma och pappa ut till Nolby för att gratta min brors sambo som fylllde jämnt.
Fredde var hemma me huvudvärk. Han får sån otrolig spänningshuvudvärk ibland och jag tycker så synd om honom.
Så igår mumsade jag supergod smörgåstårta och jättegod marängtårta.

Väl hemma vart det en jobbig kväll då Nova vaknande flera gånger och hade jätte ont ovanpå fötterna. Så till slut gavjag upp och tog med henne till våran säng och gick och la mig med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar