lördag 19 mars 2016

God Morgon Lördag den 19/3

Halloj!

I måndags började jag på mitt nya jobb.
Fast vi har inte börjat jobba än,,typ...
Vi börjar jobba den 1 April men eftersom vi är en helt ny grupp som ska "ta" över kretsloppsparken så har vi mest suttit och lärt känna varandra denna vecka och varit på studiebesök på dom olika ÅVC:erna.
Vi är en grupp på sex personer och dom flesta känner jag sedan tidigare.
Vi är faktiskt en riktigt bra grupp som alla har erfarenheter utav avfall och farligt avfall.

Har varit en riktig lat vecka då vi har börjat ganska sent och slutat tidigt.

Igår avrt det lite handing ute i Birsta.
köpte lite allt möjligt faktiskt men det bästa var nog att vi köpte två nya bilstolar till Nova så nu ska damen vändas framåt =)


Nu till morgon har jag börjat städa med ett avbrott med lite påskpyssel.
fredde har åkt till stugan i jämtland med min pappa för att byta toaletten där.
Vi tänkte nämligen spendera påsken i stugan precis som förra året.

men nu ska jag städa vidare vi höres!

9 dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar