fredag 30 september 2016

Arbetsskada...

Det är ju roligt hur det kan vara ibland.
Med tanke på det jag har jobbat med under åren så har jag aldrig riktigt gjort illa mig.
Visst ha man klämt sig några gånger på sopcontainerna när  man skulle tömma dom och man har nästan kört på tok eller nästan tippat med vissa maskiner. Men inget av detta har gjort så att jag har fått besvär.
Men nu då jag började på ett lugnare jobb med mindre risker man kan tycka så har det hänt.
Min första arbetsrelaterade skada..och vad har ställt till detta...jo en jäkla sop..
Jag har sopat fem dagar i veckan sedan i April så armbågen värker nu så jag blir tokig. det strålar upp i axeln och ut i fingrarna.
Så idag ska jag iväg till sjukgymnasten, det ska verkligen bli intressant.

Förutom det ska det storhandlas mat och rengöringsmedel.
efter det blir det hem och sedan ska Fredde på vårdcentralen i Fränsta vid fyra tiden så då blir det middag hos svärföräldrarna =) alltid trevligt att slippa laga mat.

kommer en uppdatering senare om mitt besök hos sjukgymnasten.
Ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar