torsdag 13 oktober 2016

torsdag 13/10

idag är det fotografering på dagis så jag har lockat håret på Nova för första gången och hon tyckte att det var jättefint =)

själv så testade jag lite snabbt att prova på en sminkning till halloween, bara halva ansiktet..vart inte riktigt nöjd så får slipa vidare och skaffa linser, det gör mycket det.

fick även fina rosor av min make ena dagen här och det är alltid roligt =)

idag kommer det en elektriker och ska titta på elen i köket så jag hoppas han komma och fixa det rätt så snabbt så vi får sätta igång någon gång. vi vill verkligen in i det stora huset nu.

men nu ska jag sätta mig vid datorn och skaffa ett konto på tradera så jag kan börja sälja iväg Novas ytterkläder som hon vuxit ur.
sedan ska ansiktet på och sen vidare på jobb. have a Nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar