onsdag 14 juni 2017

14/6-17 onsdag

Har haft en sån där lagom jobbdag.. 6 timmar, det är ju perfekt =)

Lämnar Nova vid 07.00 då jag börjar 08.00. Och jag är sådan som måste sitta minst en kvart innan jag börjar och bara ta det lugnt.

Sedan har det varit en helt ok dag med bara trevliga kunder och det är alltid toppen.

Hämtar Nova vid 14.20 då har hon precis ätit mellanmål och då har vi hela dagen kvar. Fast inte idag kanske då hon somnade på soffan medan jag lagade mat.
köttfärsås och spagetti. Funkar alltid.

Ska nog ta och väcka lillsnöret så hon kan käka. Sedan blir det att packa säckar med spån...idag igen..

Sedan ska det vattnas blommor ute.

Och så ska det ju tränas så klart =)

Har skaffat solglasögon så jag är redo för sommaren.
Istället för att bara köra på traditionella pilot brillor så var jag lite vågad och körde på lite andra färger och bågar.
I like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar