lördag 17 juni 2017

17/6-17

Gjorde visst inte klar vad jag äter på en dag. Åt spagetti och köttfärssås till middag och sen inge mer.

Men igår hade jag en mindre bra dag. Massa onyttigheter och inge träning.
suck...men så är det ibland..speciellt då det är den tiden på månaden.

Idag har det gått bättre alla fall.
Jag och Fredde har målat hela skafferiet.
Så ikväll åker sista lagret på och sedan  blir det att tag i golvet.
Vi var fram och köpte lite grejer till golvet förut och passade även på att hälsa på mina föräldrar. Hjälpte dom att ta ut deras utemöbler.
Sedan var vi på Ica och små handlade lite.

Det blir grillat till middag och smulpaj med rabarber till efterrätt

Just nu klipper Fredde gräset.
Och jag latar mig lite.
Har redan suttit på cykel  till  morgon och sedan blir det mag och rump träning.

Beställde en keps åt Nova på Rofa design.
Blev Novas namn och födelseår på den.
199 kronor.
tycker den var jätte snygg =)

Nä nu måste jag göra någon nytta. som att tvätta och hänga ut.
ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar