fredag 9 juni 2017

Fredag 9/6-17

Som sagt ledig idag och jobb imorgon.

Klev upp före sex ändå eftersom Nova väckte mig. Ingen sovmorgon här inte...som vanligt.

Började dagen med att baka mums mums som ni kanske redan har sett.

sedan ställde jag mig på cross trainern i 30 minuter. Igår tog jag ett pass på träningscykeln..men jösses vad jag fick ont i rumpan haha.

sedan fixade jag ihop pizzabullar till lunch. Första plåten gick tyvärr åt skogen då jag glömde bort den...suck..
Men de andra vart ju jättebra och det vart över för att frysa in, vilket är toppen om man ska iväg på picknick eller liknande.
Fredrik kom också hem precis till att bullarna var klara så han var verkligen nöjd.

Har även dimpt ner ett paket i brevlådan idag. En kartong med twinkies..amerikansk "bakverk" som min man älskar.men jag gillar dom inte alls.

nu på eftermiddagen har jag städat Novas rum. Eftersom lunchen vart sen idag så äter vi middag sent idag. Mitt fredagsmys fick bli en halv liten chocklad kaka (grädd nougat *mums*) det vill säga sex bitar. dom andra sex bitarna får jag njuta av imorgon. Någon mums mums blir det inte för mig idag. Tar en imorgon till kaffet på jobbet. Brukar ta med mig lite av det jag bakar till mina kollegor och dom blir lika glada varje gång.

Hörs kanske imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar