torsdag 9 augusti 2012

Dollar och Babyproffsen

Gårdagen spenderades genom att spendera lite pengar.
Allt som har med rengöring höll på ta slut här hemma så då drog jag,mamma/mormor och Nova iväg på Dollarstore.

Vart en hel del prylar..

Alltihop för mindre är 500 kronor! Det gillar vi =)

Ett utav dagens impulsköp! Tyckte färgen var så snygg så jag kunde inte låta bli =)

Jätte fint påslakanset till Novas spjälsäng =)
Köpte även ett spjälskydd på dollar som ska vara på spjälsängen hos Novas farmor och farfar uppe i västra, tror det gick på 60 kronor..bra mycket billigare än det vi har i våran spjälsäng här hemma som gick på typ 300 kronor (!!!)

Efter besöket på dollar åkte vi vidare till Babyproffsen för att köpa en gåstol åt Nova men jag gillade ingen som dom hade så då köpte jag lite annat istället, hade ju presentkort på 600 kronor så jag trodde att jag skulle ha kvar lite pengar på det men verkligen inte!!! Fick ju lägga dit över 200 spänn!

 Vart något snopen när kassörskan sa att det gick på över 800 spänn, okej blöjhinkspåsarna är ju inte jätte billiga men snacka om överpris på flaskorna! 

Som tur är det ju inte mycket mer små prylar hon ska ha från babyproffsen längre..

Sen så var ju mamma/mormor hungrig och hon ville ha hamburgare så vi tog driven på donken men så duktig som jag är åt jag ju inget =) Men man vart lite sugen då man kände doften från baksätet! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar