tisdag 7 augusti 2012

Husvisning!

Igår var vi på husvisning på ett annat hus, ligger så när så vi kunde promenera bort =)

Har varit in huset andra gånger men kommer inte riktigt ihåg hur det såg ut, och jag har aldrig varit på nerdervåningen.

Är ett stort hus trots att det ser jätte litet ut från utsidan =)
Är ju en del som behöver göras inne men det mest viktiga är att fixa uppvärmningen då det är direktverkande el och det funkar absolut inte i längden! Och fönstren behöver bytas ut. Trots att det är stora kostnader är då ändå något jag kan ha överseende med då priset på huset är ganska lågt och man får hoppas att det håller sig lågt om det blir budgivning annars så är det bara att hoppa det för då blir det alldeles för mkt pengar då det även krävs renovering inne. Men vi är absolut intresserade så nu funderar vi på att boka en till visning och ta med oss våra föräldrar, kan vara bra att ha med sig några andra som kan se saker som inte vi gör och våra föräldrar har ju köpt hus förut så dom har ju lite mer koll på vad man ska titta efter =)

Efter vi varit på husvisningen var det bara att gå hem och förbereda lite för några gäster som skulle komma =) 

Mina goa vänner Vickis (med bebis i magen) och hennes sambo Magnus kom och dom hade med sig en liten present till Nova =)

 Tack så mycket för den fina badrocken!! Har tänkt köpa en hur länge som helst men det har inte blivit av! Och så hade den ju öron på luvan vilket jag älskar!! =)

Även Sofie kom och hon hade med sig lite presenter till mig =) Första och enda paketen jag fick på min dag =) märks att man börjar bli gammal! =P


 Fina ljuslyktor och kaffekoppar! =)

När jag skulle lägga upp en tårtbit åt Sofie landade den som tårtor inte brukar...
...så eftersom hon inte vart varken gift eller ogift såg vi det som ett tecken till förlovning istället för henne och hennes sambo =) så då vart hon glad då hon så gärna vill förlova sig med honom, bara hoppas att tårtan hade rätt =)

Även Hägge kom förbi och han hade med sig en present till Nova =)

En jätte stor Nalle Puh! =)
Så nu har Ior fått en kompis!

Vart faktiskt sugen på fika då alla andra mumsa kakor och tårta igår, men jag höll mig till vatten =) 

Även igår kom pappa/morfar hem med en liten present till Nova, en fräck skinnväst så hon fick prova den och sitta på moffas motorcykel =)
Är lite stor då den är från 1 år men hon var dö frän i den =)


 Idag blir det en lugn dag med en massa mys, hoppas regnet håller sig borta bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar