torsdag 16 augusti 2012

Summering!

Jag har varit extremt dålig på att uppdatera bloggen dom senaste dagarna!! 
Men nu kommer en liten summering med hjälp av många bilder..

Jag har varit hurtig nu den senaste tiden och har varit ute och gått varje dag oftast två gånger och det är ju så skönt när man kommer hem, man känner sig liksom lite stolt =P



 


På fredagen kom min moster och kusin på besök då dom skulle sova över hos mamma, medan jag drog iväg på en 3 timmars promenad drog dom iväg till Ängomstjärn och fiskade lite och tur hade dom, kusin Joel fick upp två skapliga regnbågar! Och på kvällen gjorde dom i ordning de ena och jag ville ju så gärna provsmaka men eftersom jag kör Cambridge så kunde jag inte =/
 
Jag var även full i fan och öppnade pappas brev (då han var i Norge på motorcykel semester) då jag förstod att det var märkena till Novas väst som hade kommit =) 
Jag la på dom lite provisoriskt på västen för att se hur det skulle se ut trots att det fattas ett emblem, och hon kommer att vara as frän i den =)



I lördags var det dags att åka upp till västra då det var släktträff på Fredriks mammas sida. Dom höll till på Kärlens bygdegård, jag och Nova var inte med så länge då vi åkte hem till Fredriks mamma och pappas hus ganska tidigt då vi skulle sova över där. Var lite orolig över hur Nova skulle sova på natten men det var verkligen inget att oroa sig för, hon somnade galant och sov hela natten =) 

Vi åkte hem vid lunch tid på söndagen så Nova kunde passa på att sova i bilen på vägen hem =)

Och sen har det rullat på som vanligt, har gått på promenader på kvällen med grannen Therese och hennes pojk Linus. Ena kvällen gick vi till bygdegården här hemma på byn så dom små fick "leka" av sig lite i gräset och så fick Nova prova på att gunga för första gången och det var så roligt att jag måste iväg och köpa en hem =)


Var även till min Cambridge rådgivare igår för att köpa lite mera shakes.
Har ju varit extremt besviken över andra veckan då jag praktiskt taget bara stått stilla med viktnedgången =/ Men jag vet själv vad det beror på..och det är mig själv då jag har haft så jäkla svårt att få i mig 3 liter vatten varje dag och det är ju liksom ett måste för att det ska fungera. Så jag fick ett litet peptalk och jag ska köra bara pulver en vecka till och verkligen sköta mig med vattnet =) Men jag är ändå nöjd över dom 5m kilo jag har gått ner, det är ju liksom bättre än inget alls =) Och nej jag har inte fuskat en gång klapp på axeln!

Dagen till ära idag har jag mest ägnat min tid åt att tvätta och hänga ut!
Även gjort klar matlistan för en månad framåt, har en jäkla massa nya recept jag vill prova, trots att det bara är Fredrik som får äta =P Med att göra en matlista förenklar det något otroligt då man ska iväg och storhandla och jag lyckades med att inte skriva upp något två gånger =)

Så imorgon blir det iväg att storhandla då Fredrik har sin lediga fredag =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar