måndag 10 september 2012

Cellprov nr 2

Vart inget i Birsta idag då jag skulle iväg på sjukhuset för uppföljning av cellprovet jag gjorde för några månader sedan.


 
Eftersom provet visade på cellförändring så fick jag ju åka in igen för "knipsas". Dom knipsar ju bort tre små små bitar från livmoderhalstappen som dom sedan skickar iväg på analys. Så nu är det bara att vänta i ca: 1 månad innan man får svar vad det kan bero på.
Har ju gått igenom detta en gång förut och då var jag mycket mer nervös över provsvaret. Men den här gången är jag inte så orolig då läkaren tyckte att det ändå såg bra ut där "nere".

Men det är ju lite jobbigt att behöva gå igenom detta varje år!
Enda gången jag inte har haft cellförändring var när jag var gravid, så jag kanske måste vara gravid varje år för att slippa =P

Novas farmor kom och var barnvakt medan jag var iväg och snäll som hon var hade hon diskat åt mig medan jag var borta =) han liksom inte med mig imorse..

Senare så tog Nova och jag en promenad med Therese och Linus. 
Vi slapp regnet nästan hela promenad alla fall =)



 
 Men imorgon blir det Birsta City med Ida och Hailie =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar