söndag 30 september 2012

Skråmträsk tur och retur

Igår drog vi iväg! Och vi var, jag, Jossan och Ante plus hästen Zäta.
Skråmträsk, Skellefteå!

Resan upp gick faktiskt bättre än förväntat! Stannade några gånger för att titta till Zäta och en lunchpaus.

Synd bara att det var sånt jäkla tråkigt väder! 

På plats verkade det som att Zäta kommer att trivas alla fall =) 
Ville vara kvar längre men det var sånt jäkla väder så vi ville komma iväg, plus att både jag och Jossan var dyngsura om fötterna!

Resan hem gick ju betydligt mycket fortare då vi bara behövde stanna två gånger.

Vi hade det jäkligt roligt i bilen hela vägen upp och hela vägen hem.
Är inte så ofta vi träffas utan barn nu för tiden så vi fick fjanta av oss lite grann och det var väl behövligt! =)

Jag kom hem strax före klockan ett i natt så jag gick och la mig och sov på soffan för att inte behöva bli väckt när Nova vill kliva upp.
Så igår fick Nova ha en pappadag =)




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar