onsdag 26 september 2012

Tjoohoo! Har äntligen en rullande bil igen! 
Fredrik var så snäll och fixade det åt mig. Är ju en händig kvinna när det gäller bilar och dess tillbehör har ju för guds skull bytt lastbilsdäck helt själv!

Men jag sa åt honom: - Jag gör ALLT här hemma, så då kan du ta hand om bilarna =)

Och de gjorde han så snällt! =)

Nova har ju börjat få mer tänder nu, två stycken till, uppe den här gången =) 

Men idag bjöd hon på en uppvisning i Exorcisten style medan hon åt middag!
Både hon och jag vart lika häpna tror ja! Satt och gapa som nå fån!
Vart självklart livrädd att det skulle vara magsjuka men tur nog verkar inte fallet vara så =) Hon har varit lite kinkig idag, men efter exorcisten spyan och ett bad var glada Nova tillbaka =)

Imorgon kommer Novas farmor och sitter barnvakt i nån timma medan jag drar iväg till stan för att fixa naglarna.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar