onsdag 12 september 2012

Underbara Clarins!




Köpte denna underbara produkt igår.
Clarins Water Purify One-step cleanser.
Du använder den innan rengöringskrämer och dylikt, vet själv sedan tidigare då jag bara använde rengöringskräm och sedan toner efter och man såg ju direkt på bomullspadsen att jag inte fick bort allt med rengöringskrämen, t.ex foundation.
Men då provade jag igår och endast två bomullspads sedan var ansiktet rent från sminkrester och rengöringskrämen kunde verkligen göra sitt jobb =)

Köpte min på Kicks och där kostar den 250 kronor kan tyckas dyrt kanske men den kommer att räcka länge det vill jag lova, är ju ändå 200 ml och det är ju inte varje dag man sminkar sig och då räcker det nog bara med en bomullspads.

Fick även ett prov från Lancómes nyaste doft.
La vie est belle. Luktade faktiskt rätt så gott. 

 Priset på denna är från 529 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar