torsdag 25 oktober 2012

Birsta shopping!

Förutom att jag var och fixade naglarna idag hade jag bestämt träff med bästa Sofie på Birsta City.

Vart lite shopping och gofika på Charm.
Hade sådan tur idag att allt jag handlade fick jag lite billigare då jag hade en drös med rabattcheckar hit och dit. Fick även undan lite fler julklappar idag =) skönt!

Nova fick ju självklart något hon också..

 Vart såååå glad då den fanns i storlek 74!!!

Men Nova vart ju lite bortskämd av farmor sin som var barnvakt, så hon fick massa kläder av henne också =) 

Även "huset" fick sig något idag...men får vänta ett tag tills den får dyka upp.



 
Sen vart det lite plock till mamman i huset! Lite kläder och smycken unnade jag mig plus att jag smet in på Body Shop, så snart då Jordgubbe är slut ska jag börja lukta Apelsin =)






Imorgon blir det ännu en tripp till Birsta men med hela familjen då Fredrik är ledig. Han ringde och var lite små sur då hans klocka hade gått sönder. Men som tur är har jag den försäkrad så det blir att lämna in den på lagning imorgon. Ska även försöka hitta en vinterjacka åt mig själv då jag inte hittade någon idag.

Men nu är det dags att tvätta bort sminket och gå och lägga sig att sova så man är fit for fight imorgon!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar