tisdag 30 oktober 2012

Förkyld Nova och full rulle!

Klockan är 12.30 och här ute i skogen har vi hunnit med mycket!

Nova ville kliva upp ganska så tidigt men hon har varit små trött hela tiden då hon tyvärr har blivit smittad av mig och snoret bara rinner på henne.
Fast hon är trött har hon krypit och suttit med mig då jag grovstädade hallen imorse och dammsög och torka alla golv. 
När det skulle bakas mumsa hon på smörgåsrån och titta lite på film på den bärbara dvd:n.

Eftersom hon är sjuk får hon sova inne idag..går väl sådär att få henne att somna inne...


Medan så passade jag på att nyttja ett erbjudande på Ellos. 40% av på dyraste varan och 30% rabatt på resten av köpet!





Så nu ska Nova få lussa för sin familj =)
Och så vart den en overall som hon ska ha ute i vagnen. Ville ha en rosa men den skulle jag få vänta på så länge så det vart en vit/brun men jag är nöjd ändå och en liten jamas (pyjamas).

Köpte även en tomte outfit som Nova ska ha på sig då jag ska knäppa lite kort på henne, hoppas jag får till ett bra då det sedan ska få agera julkort =)

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar