lördag 20 oktober 2012

Höstmarknad!

Vi var ju iväg en sväng på Höstmarknaden. Min mamma följde även med och grannarna på kullen med familj hängde även på =)

Var faktiskt rätt okej. Var mer stånd än vad jag hade väntat mig, mycket hantverk =)

Köpte mig en tvål som en utav våra grannar hade gjort, luktade hur gott som helst! 
Köpte även en massa tomtar från en annan granne som hade loppis eftersom hon ska flytta, och hennes hus var ett utav dom vi var på visning hos.
Det var mamma som tyckte att jag skulle passa på köpa tomtar då hon bara tog en tia för dom.

Köpte även handledsvärmare från ännu en annan granne, har ett par sedan tidigare som är ännu snyggare än dom jag köpte idag.

Vart även en fika där innan vi gick hem igen. Så dagen vart lyckad må jag säga =) 

Men nu blir det lite soffhäng innan det är dags för en promenad i mörkret.





Fina tomten jag fick av mamma igår!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar