onsdag 31 oktober 2012

Onsdag!

Den här dagen har bara flugit förbi tycker jag!

Grovstädat badrummet och rensat bland Novas kläder, tre Ica påsar proppfulla med kläder hon inte kan ha längre. Så det blir att lägga undan dom och baysittern känns inte heller så aktuell längre.

Har slagit in lilla Millys 1-årspresent och Fredriks farsdagspresent.

Var ju även fram te Matfors för att köpa salva åt Nova och plocka ut två stycken paket varav ett från Jotex men det får jag vänta med då det inte kunde hämtas före fyra så det får jag ta en annan dag.
Men det andra paket kunde jag ta ut alla fall =)

Har ju även firat min kära mamma idag som fyller år.
Hon vart så nöjd över sina presenter så, och då blir ju jag också nöjd =)
Bjöds på soppa där till middag och tårta till dessert.

Nova hamnade inte i säng fören klockan 8 så jag hoppas hon sover lite längre imorgon =)

Så nu efter att ha tittat på en utav mina absoluta favorit serier Grey´s Anatomy är det dags att hoppa i säng!

 
 

Imorgon blir nog en lugn hemma dag med lite mera städning, kanske lite bakning också om jag har lust/tid.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar