onsdag 14 november 2012

Det går framåt!

Idag har Nova dragit sig upp och stått och små gått lite efter en hel del möbler här hemma =) Man blir ju så jäkla glad men rädd samtidigt! Är så rädd att hon ska ramla och slå sig men hon verkar har huvudet på skaft och sätter sig ner på rumpan igen då hon börjar tappa balansen =)

Jag och Nova var även iväg idag till bästa Jossan och Linnéa, var allt för länge sedan sist!! Märktes tydligt idag att vi måste få till en tjejkväll så vi får surra av oss lite och bara vara vi och inte bara mammor hela tiden.
Nova hade så roligt att titta på alla leksaker som Linnéa har =)

Var också iväg och hämtade ut mitt första Buzzador paket idag!


En hel hög med Nestle Min Frukt!
Och jag är ju nu en så kallas Buzzador! Men mer om det får ni veta i ett annat inlägg då jag kommer att blogga om denna produkt! =)

Men nu till någe helt annat! Från det gamla tjejgänget om 5 st har nu 4 blivit mammor! Senaste tillskottet kom idag! Vickis har fått en liten pojke! 
Och äntligen en pojke!! resten av oss har ju flickor! Men jag kände på mig tidigt att hon skulle få en pojke! Ska bli så kul att äntligen få köpa lite pojkkläder!!! Och han var ju så jäkla söt på bilden hon skickade förut idag!!! Längtar tills jag får hålla i din lilla fisen som har fått det fina namnet Leo!!

Men nu är det dags att landa på kudden då jag och Nova ska iväg på Drakborgen imorgon och fira min farfar som fyller 90 år! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar