torsdag 15 november 2012

Drakborgen och pigg 90 åring!

Idag har det varit fullt upp hela dagen!

Hade roligt som vanligt på Drakborgen =) Synd bara att Nova skulle spy ner sig precis efter jag fått på henne kläderna efter blöjbyte, var bara att börja om från början då och ta fram reserv kläderna.
Fick även chansen att ge bort några av Nestle Min Frukt till min brorsdotter, ska bli kul att höra om hon gillar dom =)





Efter Drakis drog vi vidare till Matfors, vart en sväng till Jossan då även hennes dotter ska få prova på Min Frukt efter det var det att köpa fina blommor till farfar och fara och gratta han. 
Så roligt att han ändå är så frisk och kry för att vara 90 år =) 
Får hoppas att man blir likadan själv!





Nu börjar det snart bli dags för en annan att gå och skalla kudden..men jag tror nog att det blir ett till avsnitt av Buffy innan..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar