måndag 12 november 2012

God Morgon Ny Vecka!

Gårdagens farsdagsfirande vart lyckat enligt fadern själv!
Började med frukost på sängen med paket.

Sedan fick han välja vad han ville till middag och dessert!
Kan ju säga att något sånt firande fick ju inte ja på morsdag, så nu får han nog bättra sig till nästa! ;)'

Och idag är det tvättning och städning som står på schemat! Novas alla kläder är tvättad men nu återstår två stora tvättkorgar med kläder,handdukar och sängkläder! 
Tvättade alltid på onsdagar förut men kände att jag inte riktigt hann med mig så Nova ska passas så nu passar jag på att tvätta måndagar då Fredrik är ledig så han kan underhålla henne.

Den här veckan har vi inte mycket inplanerat! 
På torsdag ska vi alla fall iväg och gratta min farfar som fyller 90(!!!!) år.
Och så kanske vi får ett besök av Ida och lilla Hailie! =)

Det bästa från förra veckan!

  • En härlig förmiddag på Drakborgen!
  • Fotograferingen av Nova på Drakborgen,vart jätte nöjd och längtar efter att korten kommer!
  • Hade en underbarr dag/kväll i Ljungaverk!
  • Planerat färdigt Novas kalas!
  • Fredrik vart glad över hans lilla present, så då blir ju jag glad!
  • Vart en toppen första farsdag för Fredrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar