söndag 4 november 2012

Ingen Latte för mig!

Vart något besviken då vi var på Ica förut...
Dom hade ingen Latte Macchiato till Tassimon..som jag hade längtat!
Var så himla sugen på en kopp imorse!
Men får väl vänta då..
Ingen Latte för mig inte..


Träffade även en gammal "barndomsvän" ( snarare tonårsvän) och hans familj på Ica, vilket var riktigt roligt då vi typ aldrig ser varann längre trots att han jobbar ett stenkast ifrån där jag bor!

Plockade även ut två paket! Ett från Ellos med kläderna jag beställde till Nova för ett tag sedan.
Och Jotex paketet som jag till och med hade glömt bort att jag hade beställt!
Om ni kommer ihåg så beställde jag en tavla från Jotex för halva priset.
Så nu blir det att komma på en bra plats för den...och se om min kära sambo som är lite bakis idag har lust att hänga upp den =)

Blir även bjuden på middag hos mamma och pappa idag! Skönt! Slipper jag laga middag idag!


Och efter gårdagens avsnitt av Så mycket bättre lägger jag helt klart min röst på Herr Uggla! Han var klart bäst med sin tolkning!

Ha en underbar söndag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar