fredag 30 november 2012

Nä! Nu får det vara nog!

Nä nu måste jag ta tag i min vikt på allvar!! 
Har 15 Kilo att gå ner!
Har bestämt mig för att ta 5 kilo i taget.
Hade ju påsar kvar från mig Cambridge diet, så idag började jag igen,blir att käka pulver i 8 dagar då jag bara hade påsar till 8 dagar, men jag tror inte att jag hade pallat 2 1/2 vecka igen som förra gången.
Har promenerat på kvällarna då jag kan göra det själv och jogga om jag vill det, under tiden Nova sover lunch åker wii fit boarden fram och med den kör jag typ alla övningarna som finns, har träningsvärk i muskler jag inte visste att jag hade..
Gymmet får ja ta efter nyår så jag får sällskap, hatar att gå på gym själv...

Efter att pulverdieten är avslutad tänkte jag bli medlem i viktklubb.se för att få lite hjälp angående maten..hur mycket man ska äta av olika saker..har ju liksom ingen bra koll..

Eftersom jag har satt upp tre delmål för mig själv så ska jag självklart bli belönad då jag når dom (tycker jag i alla fall) Köpa eller göra något som jag velat länge men aldrig blivit av eller bara unna mig något i shoppingväg på Birsta City ...

Har länge velat prova på att göra hårförlängning men tycker att det är lite för dyyrt, får se om min sambo vill bidra lite =P

Jag kanske får unna mig en "total makeover" då jag har nått mitt mål! =)

Bilden är tagen från Google


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar