lördag 24 november 2012

Nova 10 månader..igår!

När jag håller i en liten nyfödd bebis så vill jag genast ha en till! 
Och i tisdags fick jag hålla i en sån underbart söt liten pojke! 
Lilla lila Leo =)
Och när man håller i något så pyttelitet känns ju Nova så himla stor! 
Vilket känns konstigt då hon fortfarande är min lilla lilla bebis!

Men nu har min lilla lilla bebis blivit 10 månader(!!!)
Och som man tjatar i detta som förälder, men vart tar tiden ivägen???

Nova 10 månader!

  • Har nu 6 tänder, och fler verkar vara på väg...
  • Har börjat använda strl 5 i blöjor..
  • Har fortfarande 74 i kläder..
  • Går lite smått efter möbler...
  • Vill bara stå efter saker..varför sitta liksom?
  • Har börjat blivit tjurig när det är middagsdags...
  • Blir fortfarande lika elak och sur när man säger ifrån...
  • Sover fortfarande hela nätter =)
  • När det ska sovas små stunder så ska det vara med antingen mamma eller pappa i soffan...
  • Älskar att dansa till reklam med musik...
  •  Är helt enkelt helt underbar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar