torsdag 22 november 2012

urk..

Dåligt med blogginläggen va?
Ja gårdagen spenderade jag med att varva med att antingen ligga på soffan med svettningar,ont i magen och att tycka synd om mig själv och ja! det får man faktiskt göra ibland! den andra tiden spenderade jag med att vara i badrummet och krama toastolen...
Allt ja åt gjorde en tur och retur...har nog aldrig spytt så mycket på en dag!

Och när man var barnlös kunde man ju verkligen ta det lugnt..men eftersom Fredrik jobbade så fick ju tyvärr min lilla go knopp bevittna sin mammas kräkningar, men på något sätt gjorde hon det hela lite bättre då hon satt där på golvet,tittade fundersamt och peka på toan och mumlade lite och när jag tittade på henne genom tårfyllda ögon som resultat av mitt kräkande så flinade hon och då kändes det på något sätt lite bättre.

Men eftersom jag var helt utslagen i kroppen igår så var timmarna mellan 13.00 och 16.30 dom längsta på länge. Under dom timmarna skulle jag försöka roa Nova medan jag själv ville krypa under täcket och bara försvinna. 
Men sen kom min kära mamma hem och hämtade Nova så jag fick ligga utslagen på soffan några timmar med sprängade huvudvärk, en mage som gjorde ont i bristen av mat och när den fylldes med lite blåbärssoppa.

Nä..gårdagen vill jag verkligen aldrig uppleva igen..men idag mår ja bättre men har fortfarande svettningar och huvudvärk..men som tur är så är det inget jobb för Fredrik idag då vägarna börjar bli sönderkörda..så idag har jag lite hjälp alla fall..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar