onsdag 5 december 2012

Sjukdomar och olyckor..

Usch vilka jobbig början vi har haft på denna vecka..
Nova fortsätter att vakna tok tidigt på dagarna..
I måndags körde Fredrik av vägen med lastbilen..och inte lite heller! Som tur var så vart inga skadade.
Jag blev sjuk i måndags och är det fortfarande..
Nova fick feber idag och när Nova har feber så är det bara mamma som gäller..så vi har haft det ganska så lugnt här hemma hela dagen då vi bara har myst i soffan men mot kvällen började Nova piggna på sig och lekte med sina leksaker =)

Själv så har jag beställt en massa julklappar från lekmer, känns så skönt att kunna börja bocka av listan! Har nu bara 3 st kvar att köpa julklappar till =)
Kändes så skönt att kunna sitta inne i värmen med en kopp te och kika runt på nätet i lugn och ro utan stress istället för att ta mig ut i den bitande kylan som har varit dom senaste dagarna (här hemma har det bara varit över -20 under dagtid..brrr) och jäkta omkring ute i Birsta!

Men imorgon måste jag tyvärr gå ut och skotta fram bilen sedan snön kom...
Skulle behöva åka på Ica och fylla på kylen och skafferiet..men jag tror jag skickar Fredrik på det =)

1 kommentar:

  1. Men huga, vilken oturvecka! Hoppas ni piggar på er och vilken tur att det gick bra med Fredde!! Håller tummarna för att er nästa vecka blir bättre! Kraaam!

    SvaraRadera